Kraj

MindShare zdobył budżet Wilbo

MindShare, dom mediowy struktury WPP (należą do niej również agencje Ogilvy & Mather i J. Walter Thompson), zwyciężył w przetargu...

MindShare, dom mediowy struktury WPP (należą do niej również agencje Ogilvy & Mather i J. Walter Thompson), zwyciężył w przetargu na obsługę mediowego budżetu Neptuna. Jest to brand należący Wilbo, producenta i dystrybutora przetworów rybnych. Na agencyjnej shortliście znalazł się ponadto MediaVest, dom mediowy DÔArcy. Kampania rozpocznie się 25 lutego, klient odmówił ujawnienia wysokości budżetu, podając jedynie, że ma on wystarczyć na osiągnięcie powyżej 1 tys. GRP. Wykorzystana zostanie kreacja stworzona w ub.r. przez O&M (wcześniej fullserwisowa agencja Wilbo). Strategia mediowa zakłada skoncentrowanie na telewizji z wykorzystaniem szerokiego spektrum stacji TV. Brand Neptun wprowadzono w ub.r. i była to pierwsza marka w kategorii konserw rybnych. (PW, KD)