Kraj

Marketingowe wsparcie dla Microsoft Surface [wideo]

Za globalną kreację odpowiada Wunderman.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLSJ9RTlB7AI%22%7D
Kampania prowadzona dla Microsoft Surface będzie wspierana działaniami OOH, kampanią kinową,
online, w mediach społecznościowych, prasie oraz działaniami PR.

Kampania jest targetowana do segmentu premium: osób zamieszkujących aglomeracje, aktywnych
zawodowo z wykształceniem wyższym. Media zakupił Dentsu Aegis Network Polska, a kreację globalną przygotowała agencja Wunderman. Kampania potrwa do końca stycznia 2016 r.