M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Katarzyna Kacprzak | 3 grudnia 2015, 06:00

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Do zespołu Hill+Knowlton Strategies na stanowiska associate dołączyły dwie nowe osoby. Marta Kindeusz z branżą PR jest związana od ośmiu lat. Pracowała dla marek: Coca-Cola Poland Services (Coca-Cola i Sprite), Wyborowa Pernod Ricard (m.in. wódki Wyborowa i Luksusowa, Malibu, Jacob’s Creek, Havana Club), SABMiller Kompania Piwowarska (Tyskie, Grolsch), Procter & Gamble (Vizir i Ariel).

 

Stanowisko associate w dziale komunikacji korporacyjnej Hill+Knowlton Strategies objął też Tomasz Dominiak. Zanim dołączył do H+K Strategies, przez 1,5 roku pracował w agencji On Board Public Relations, gdzie obsługiwał m.in. Polską Grupę Zbrojeniową. Oprócz zbrojeniówki specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej dla klientów z sektora energetycznego oraz motoryzacyjnego. Przed rozpoczęciem pracy w branży PR Tomasz Dominiak przez 10 lat pracował w mediach, m.in. jako dziennikarz w gazetach ogólnopolskich ("Gazeta Wyborcza", "Dziennik", "Polska The Times") oraz redaktor tygodnika „Motor”.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,