M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Scholz & Friends Warszawa z nową kampanią dla PGE [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 3 grudnia 2015, 06:00

Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

Wystartowała najnowsza kampania PGE "Prąd jak prąd, ale w stałej cenie" autorstwa Scholz & Friends Warszawa. Jej celem ma być uświadomienie odbiorcom, z jak wielu sprzętów elektrycznych korzystamy na co dzień i jak w tym kontekście ważna jest gwarancja stałej, niezmiennej ceny.

Komunikacja, która rusza dzisiaj, jest emitowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dostępna jest również w serwisie YouTube. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, a za postprodukcję Rio de Post. Reżyserem spotu jest Michał Bulik. Kampania będzie również widoczna w prasie, OOH oraz na busback-ach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,