Kraj

Scholz & Friends Warszawa z nową kampanią dla PGE [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbQut4ZN7g7I%22%7D
Wystartowała najnowsza kampania PGE “Prąd jak prąd, ale w stałej cenie” autorstwa Scholz & Friends Warszawa. Jej celem ma być uświadomienie odbiorcom, z jak wielu sprzętów elektrycznych korzystamy na co dzień i jak w tym kontekście ważna jest gwarancja stałej, niezmiennej ceny.

Komunikacja, która rusza dzisiaj, jest emitowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Dostępna jest również w serwisie YouTube. Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends, a za postprodukcję Rio de Post. Reżyserem spotu jest Michał Bulik. Kampania będzie również widoczna w prasie, OOH oraz na busback-ach. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia Group.