Zagranica

Vodafone rozpocznie inwestycje marketingowe w usługi 3G

Vodafone planuje w najbliższym czasie wydanie 13 mln funtów na kampanię reklamową zapowiadającą debiut rynkowy technologii 3G. Z nieoficjalnych informacji...

Vodafone planuje w najbliższym czasie wydanie 13 mln funtów na kampanię reklamową zapowiadającą debiut rynkowy technologii 3G. Z nieoficjalnych informacji wynika, że CEO Vodafone Arun Sarin zaaprobował decyzję o rychłym debiucie nowych usług. Ich portfolio będzie brandowane jako Vodafone Live!. Wśród usług będzie m.in. przesyłanie plików wideo, muzycznych czy najważniejszych momentów z rozgrywek brytyjskiej ekstraklasy piłkarskiej Premiership. Kampania reklamowa przygotowana przez J. Walter Thompson ma budować świadomość nowej technologii, ale też podkreślać, że usługi 3G będą dostępne pod marką Vodafone Live!. Działania reklamowe będzie wykorzystywać m.in. telewizję, a w spotach wystąpi popularny angielski piłkarz David Beckham. (“BrandRepublic”)