M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telepizza będzie kontynuować współpracę z Yapan i PanMedia Western

Serwis Dzienny | 20 października 2004, 00:00

Sieć restauracji fast food Telepizza ogłosiła wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego i kreatywnego. Zwyciężyły w nim dom mediowy PanMedia...

Sieć restauracji fast food Telepizza ogłosiła wyniki przetargu na obsługę budżetu mediowego i kreatywnego. Zwyciężyły w nim dom mediowy PanMedia Western i agencja reklamowa Yapan. Z obiema firmami Telepizza pracowała już wcześniej. O budżet mediowy konkurowały także Starcom i MPG Media Planning. Agencje reklamowe A Linea i Headz brały udział w przetargu kreatywnym. - Przewaga Yapan wynikała z doświadczenia naszej dwuletniej współpracy. Agencja przedstawiła najciekawsze pomysły na odświeżenie wizerunku firmy - mówi Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu. W przypadku domu mediowego zadecydowała oferta cenowa, ponieważ przedstawione strategie były podobne. Podpisane przez Telepizzę umowy z partnerami reklamowymi obowiązują do końca 2005 r. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,