Kraj

AdPlayer i Glossy Media łączą zespoły sprzedażowe

Zespoły sieci wdrażają ofertę sprzedażową, która połączy rozwiązania niestandardowe z reklamą wideo i display.

Sieć reklamy wideo AdPlayer i sieć reklamy kobiecej Glossy Media łączą swoje siły sprzedażowe i rozbudowują wspólną strukturę. Zespoły sieci wdrażają ofertę sprzedażową, która połączy rozwiązania niestandardowe z reklamą wideo i display.  

Integracja na płaszczyźnie zespołów sprzedaży sieci AdPlayer i Glossy Media pozwoli lepiej wykorzystać potencjał oferowanych produktów i usług obu sieci. Do zespołu dołączyła również Magdalena Trzebieniak – wieloletnia menedżerka w grupie Onet.pl, która w nowo utworzonej strukturze obejmie stanowisko kierownika sprzedaży agencyjnej.

 – Poszerzamy kompetencje naszego zespołu o całkowicie nowe obszary, chcemy również skoncentrować się na rozwoju produktu reklamowego oraz programmatic – dodaje Ewa Chmurkowska, dyrektor sieci Glossy Media.

Kierownictwo obu podmiotów podkreśla, że dzięki połączeniu zespołów łączny zasięg sieci wśród internautów to teraz 78,42 proc. (źródło: Megapanel PBI/Gemius, wrzesień 2015).

AdPlayer to sieć reklamy wideo zapewniająca powierzchnie reklamowe przy treściach multimedialnych. Oferuje standardowe formaty reklamy wideo, takie jak spoty reklamowe, branding playera i serwisu oraz rozwiązania niestandardowe, np. seriale internetowe, wideoporadniki, sponsoring programów tematycznych czy transmisje wydarzeń na żywo.

Glossy Media jest siecią reklamy internetowej, która zajmuje się prowadzeniem działań ukierunkowanych na kobiety. Dociera z przekazem reklamowym do konkretnych grup internautek z uwzględnieniem ich indywidualnych cech, zainteresowań, trybu życia czy wieku. Sieć współpracuje z ponad 140 serwisami internetowymi.