Kraj

Deutsche Bank Polska zamierza rozszerzyć współpracę z agencjami ATL

Deutsche Bank Polska planuje współpracę w zakresie ATL z różnymi agencjami reklamowymi, a nie tylko z agencją Soda Advertising, jak...

Deutsche Bank Polska planuje współpracę w zakresie ATL z różnymi agencjami reklamowymi, a nie tylko z agencją Soda Advertising, jak miało to miejsce do tej pory. – Chcemy mieć większą swobodę wyboru koncepcji kreatywnych, stąd decyzja, ża agencja Soda Advertising nadal będzie nas obsługiwać BTL-owo, a na poszczególne projekty ATL będziemy organizować przetargi – powiedziała Justyna Lepka, dyrektor marketingu w Deutsche Bank Polska. Plany te mają być realizowane w 2005 r. Jesienią br. kampanię reklamową z zakresu ATL z wykorzystaniem telewizji bank przygotuje własnymi siłami. Obecnie trwają dyskusje, któremu z domów produkcyjnych powierzyć produkcję spotu reklamowego. W przyszłym roku, jak powiedziała Justyna Lepka, bank będzie inwestował w produkty, które już funkcjonują na polskim rynku, a szczegółowy plan podziału budżetu marketingowego na przyszły rok jest w chwili obecnej rozważany. (MKS)