M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec otwiera się "po śląsku"

Maciej Burlikowski | 9 grudnia 2015, 06:00

Producent piwa rusza z regionalną kampanią marki. Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL, działania w internecie prowadzi zaś agencja Gong.

Grupa Żywiec, producent piwa tej marki, startuje z kampanią poświęconą regionowi śląskiemu. Marka znów podejmuje zabawę słowem i w komunikacji „Otwarcie po śląsku” sięga po lokalną gwarę. Aktywacja obejmie działania w punktach sprzedaży oraz digital i outdoor.

Nowa komunikacja Żywca powstała we współpracy ze stowarzyszeniem Pro Loquela Silesiana Towarzystwo Kultywowania i Promowania Śląskiej Mowy, które działa na rzecz upowszechnienia gwary śląskiej.

W ramach akcji w 13 śląskich miastach Żywiec sponsoruje internet w 33 autobusach komunikacji miejskiej (m.in. w Katowicach, Bytomiu, Zabrzu czy Gliwicach). Autobusy z darmowym WiFi od Żywca oznaczone są siatkami reklamowymi, a hasła przetłumaczono na śląską gwarę. Komunikacja obejmuje również kampanię digital oraz media społecznościowe. Na fanów marki w Facebooku czeka konkurs, w którym użytkownicy mają za zadanie przetłumaczyć słowa z nowomowy internetowej na gwarę śląską.

Poświęcone akcji materiały POS są w sklepach w całym regionie śląskim. Kampania outdoorowa obejmuje billboardy, citilighty, frontlighty, siatki i bankomaty.  

Akcję przygotowała agencja Just, która odpowiada też za materiały BTL, działania w internecie prowadzi zaś agencja Gong.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,