M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Onet reklamuje VoD.pl

Maciej Burlikowski | 9 grudnia 2015, 06:00

Kampanię przygotowały TBWA i SMG.

Portal Onet rusza z kampanią promującą serwis filmów na żądanie VoD.pl. Kampania jest prowadzona w stacjach telewizyjnych i radiowych, internecie (w tym w mediach społecznościowych), w kinach i na nośnikach OOH. W kreacjach wykorzystano fragmenty filmów, które użytkownicy serwisu VoD.pl mogą obejrzeć w grudniu po raz pierwszy, w tym m.in. sagi "Gwiezdne wojny", "Małego księcia" czy "Ant-Men".

Kreację do kampanii przygotowała agencja TBWA. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom MediaVest Group (SMG).

– Każdego miesiąca udostępniamy użytkownikom Onet VoD największe polskie i międzynarodowe produkcje, poszerzając nasz katalog filmów na żądanie o kolejne tytuły. Właśnie z tego powodu w najnowszej kampanii chcemy przypomnieć, że na Onet VoD każdy użytkownik znajdzie dla siebie coś wyjątkowego. Z początkiem grudnia udostępniliśmy m.in. epizody "Gwiezdnych wojen", co z pewnością jest znakomitym uzupełnieniem przed nadchodzącą premierą kolejnej części tej kultowej sagi – mówi Sabina Lipska, chief video officer Onet-RASP.
 
Od początku grudnia użytkownicy serwisu VoD.pl oraz aplikacji Onet VoD na urządzeniach mobilnych i Smart TV mogą obejrzeć sagę „Gwiezdne wojny” w reżyserii George’a Lucasa (udostępnione epizody można wypożyczyć w cenie od 4,80 zł). Użytkownicy serwisu mogą także obejrzeć premierowo m.in. najnowszą animację studia Pixar "W głowie się nie mieści” oraz dokument "Amy” opowiadający o życiu i karierze piosenkarki Amy Winehouse. W najbliższych dniach premierę w serwisie będzie miał również film "Mały książę” oraz najnowsza produkcja Małgorzaty Szumowskiej – "Body/Ciało”.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,