M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Otylia Jędrzejczak ambasadorką olimpijskiej akcji organizowanej we współpracy z P&G

Katarzyna Woźniak | 9 grudnia 2015, 06:00

Rusza akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą włączają się duże marki.

W związku z rozpoczęciem sezonu zimowego i olimpiad sportowych wystartowała akcja na rzecz "Polskich Nadziei Olimpijskich", w którą można się włączyć do końca grudnia. Kupując produkty P&G, takie jak proszek do prania Ariel czy płyn do płukania Lenor, w sklepach sieci Eurocash oraz Piotr i Paweł konsumenci mają możliwość wspierania rozwoju młodych talentów. Organizatorzy zapewniają, że zgromadzone fundusze przeznaczone zostaną na rozwój i rehabilitację dzieci chorych i niepełnosprawnych poprzez sport.
Program "Polskie Nadzieje Olimpijskie” jest prowadzony przez Polską Fundację Olimpijską przy Polskim Komitecie Olimpijskim oraz Fundację Polsat, we współpracy z Procter & Gamble, Telewizją Polsat, PGNiG oraz Grey Group.

W ramach programu wsparcie uzyskują organizacje sportowe, które pomagają najbardziej utalentowanym młodym sportowcom doskonalić ich umiejętności. Dzięki inicjatywie mogą oni trenować w odpowiednio do tego przystosowanych ośrodkach i na nowoczesnym sprzęcie. Ambasadorką programu "Polskie Nadzieje Olimpijskie" została Otylia Jędrzejczak.

"Polskie Nadzieje Olimpijskie” to także inicjatywa na rzecz propagowania sportu oraz aktywności fizycznej wśród dzieci chorych i niepełnosprawnych. Część grantów w ramach programu zostanie przyznana organizacjom działającym właśnie na rzecz dzieci chorych i niepełnosprawnych.
Aby włączyć się do akcji, należy do końca grudnia w sklepach sieci Piotr i Paweł oraz Eurocasch (m.in. Delikatesy Centrum, sklepy ABC) kupić produkty P&G (Always Discreet, Naturella, Gillette Venus, Pampers, Head & Shoulders, Pantene, Wella, Ariel, Bonux, Vizir, Lenor, Fairy, Ambi Pur, Gillette i Old Spice, Oral-B, Blend-a-med oraz produkty Duracell).
Partnerem inicjatywy została ponownie agencja Grey Group (WPP), a partnerami wspierającymi MillwardBrown, Possible oraz MediaCom.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,