M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aniceta Cymbała business integration managerem w SMG

Maciej Florek | 10 grudnia 2015, 06:00

Z rynkiem marketingowym jest związana od ośmiu lat.

Aniceta Cymbała, dotychczas econometrics manager w domu mediowym OMD, objęła stanowisko business integration managera w SMG DNA, departamencie agencji SMG zajmującym się analityką i zarządzaniem danymi. Cymbała zajmie się integrowaniem usług analityczno-technologicznych SMG DNA z rekomendacjami strategicznymi i działaniami w obszarze komunikacji marketingowej realizowanymi przez zespoły klienckie SMG.

Cymbała z rynkiem marketingowym jest związana od ośmiu lat. Poza OMD doświadczenie zdobywała w takich firmach jak CMR, Laboratory & Co. i SAS Institute. Realizowała projekty analityczne i badawcze dla takich klientów jak m.in.: Grupa Żywiec, Polbank, Bakoma czy Perfetti van Mele.