Kraj

Startuje kampania wspierająca Święto Kina

W najbliższą sobotę odbędzie się Święto Kina, a w ramach którego kina w całej Polsce oferują bilety w niższej cenie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS2wGdcGd33M%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W najbliższą sobotę 12 grudnia odbędzie się Święto Kina. Do akcji przyłączają się kina w całej Polsce. Są to zarówno sieci – Multikino, Cinema City, Helios, Cinema 3D – jak i kina tradycyjne. W najbliższą sobotę 12 grudnia 2015 ceny biletów na filmy 2D wyniosą 11 zł, a na filmy 3D – 14 zł.
Święto Kina ma za zadanie popularyzować oglądanie filmów na dużym ekranie (w tym filmów polskiej produkcji), wyrabiać nawyk chodzenia do kina oraz inspirować do ciekawych rozmów, przemyśleń, ale także do zabawy i relaksu.
W kinach wielosalowych na przynajmniej jednej sali wyświetlane będą polskie filmy, natomiast w kinach jednosalowych minimalnie jeden seans będzie polskiej produkcji.
Święto Kina wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji, internecie, radiu i w prasie.

Za wykonanie projektu grafiki odpowiada Internet House Piotr Trybała. Za ilustrację postaci – Dawid Ryski. Za przygotowanie pozostałych materiałów akcji: Chacuna. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Starcom. Za koordynację akcji oraz PR odpowiada agencja Publicity.
Akcji towarzyszy spot z przesłaniem o Święcie Kina. Kreacja spotu – agencja Publicity, produkcja i realizacja – Platige Image.

Kampania jest współfinansowana przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.