M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Serwis Dzienny | 20 października 2004, 00:00

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA, należy do Corporate Profiles DDB Group), Mariusz Przybył (BNA), Anna Koszur (Corporate Profiles Consulting), Jarosław Ziębiński (Leo Burnett Warszawa), Jacek Hensler (G7), Krzysztof Najder (Stratosfera), Mateusz Zmyślony (Eskadra Promarket) i Grzegorz Kiszluk ("Brief"), wzięli udział w spotkaniu roboczym, podczas którego Wally Olins, autorytet w dziedzinie kreowania marek narodowych, zaprezentował wstępne koncepcje dotyczące myśli przewodnich, wokół których ma być promowana marka Polska. Krajowa Izba Gospodarcza i Instytut Marki Polskiej, na zaproszenie których pracuje Wally Olins, konsultowały listę uczestników spotkania z przewodniczącym SAR-u Pawłem Kastorym. Podobne spotkania odbyły się także w gronie reprezentantów mediów, przedsiębiorców, polityki, a także ambasadorów Polski. Spotkania te miały na celu wykrystalizowanie idei, wokół której będzie można szkicować wizerunek marki Polska. Na początku grudnia br. Wally Olins zaprezentuje projekt marki narodowej w Sejmie RP, a następnie będzie on poddany debacie publicznej. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,