M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever wspiera Lipton Helium

Katarzyna Woźniak | 14 grudnia 2015, 06:00

W listopadzie do sklepów trafiła seria herbat, które wybiera się w zależności od charakteru, Launchowi towarzyszy seria działań marketingowych.

Gigant FMCG Unilever wprowadził w listopadzie na rynek specjalną linię herbat Lipton Helium. W portfolio znajduje się 15 smaków. W linii herbat aromatyzowanych znajdują się herbaty zielone (z wysuszonych i podgrzanych świeżo zebranych listków), a także czarne (przygotowane z liści fermentowanej herbaty zielonej).
Linia Helium ma odpowiadać na trend premiumizacji. Herbaty są dostępne w torebkach piramidkach oraz w formie liściastej i pokrywać będą trzy segmenty: herbaty czarnej, earl grey oraz zielonej.
Linia jest wspierana w telewizji reklamą 30-sekundową oraz w internecie na specjalnej stronie internetowej.
Marketer uruchomił aktywację, dzięki której miłośnicy herbaty mogą poznać proponowane smaki herbat pasujące do charakteru konsumenta. Na stronie internetowej należy w tym celu wypełnić specjalny quiz. Odwiedzający stronę mogą wziąć udział w konkursie, w którym za pomocą aplikacji do tworzenia rysunków zobrazują najbardziej dopasowany do nich smak. Autorzy najbardziej kreatywnych prac otrzymają aparaty Instax oraz zestawy herbat Lipton. Głównymi nagrodami w konkursie są wycieczki do Barcelony, Londynu i Mediolanu.
Aktywację wspiera kampania reklamowa w Facebooku oraz kampania display. Kreacje bannerowe pojawią się m.in. w WP.pl, Onecie, Interia.pl, Gazeta.pl czy Pudelku, a także w wybranych społecznościach takich jak Zszywka, Szafa.pl czy Pantofelek. W działaniach wykorzystano również sieć reklamy mobilnej Adrino.
Za realizację konkursu odpowiada należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – Linked by Isobar. Nazwy agencji przygotowującej działania ATL nie podano. 
W 2015 r. media były nabywane przez PHD Media Direction, natomiast w 2016 r. markę Lipton będzie obsługiwać Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,