Kraj

Nescafe rozpoczyna konkurs graficzny dla internautów

Marka Nescafe rozpoczęła nowy konkurs dla użytkowników swojego portalu Nescafe.pl. Zadaniem konsumentów jest "ucharakteryzowanie" czerwonego kubka Nescafe na twarz znanej...

Marka Nescafe rozpoczęła nowy konkurs dla użytkowników swojego portalu Nescafe.pl. Zadaniem konsumentów jest “ucharakteryzowanie” czerwonego kubka Nescafe na twarz znanej postaci, np. ze świata filmu czy muzyki. Służy do tego specjalna aplikacja online w internecie. Co miesiąc najciekawsza grafika będzie przerobiona na tapetę do komórki, którą mogą pobrać wszyscy internauci. Przewidziane są także nagrody. Celem akcji jest kreowanie wizerunku marki Nescafe wśród młodych konsumentów. Konkurs będzie trwać do czerwca 2005 r. Za organizację akcji odpowiada agencja McCann-Erickson Polska i jej interaktywna struktura Zentropy Partners. Obsługą SMS-ów zajmuje się firma Overnet. Konkurs jest promowany w wydawnictwie “Planer Akademicki”, przewidziana jest także kampania w internecie. (TW)