M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's testuje interaktywne stoły

Maciej Florek | 16 grudnia 2015, 06:00

Realizacją projektu zajmuje się agencja Cheil Poland.

Agencja Cheil Poland na zlecenie McDonald’s Polska realizuje pilotażowy program wdrożenia interaktywnych stołów w wybranych restauracjach na terenie kraju. Rozwiązanie zaproponowane przez Cheil Poland  umożliwia klientom restauracji korzystanie z tabletów i ładowarek w trakcie oczekiwania na zamówienie lub podczas posiłku.

Na tabletach zainstalowane są wyłącznie aplikacje pochodzące od polskich twórców, m.in. Jak Dojadę, aplikacja newsowa Gazeta.pl oraz gry. Pozostały softwear wykorzystany na urządzeniach został w pełni zaprojektowany i wdrożony przez Cheil Poland.

Programem na początek zostały nim objęte cztery lokalizacje na terenie Warszawy i Gliwic. Program potrwa sześć miesięcy. Od jego wyników uzależnione jest, czy akcja będzie rozszerzona na teren całej Polski.

Czytaj więcej na temat: ,