M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg szykuje się na Euro 2016

Maciej Burlikowski | 16 grudnia 2015, 06:00

Piwny marketer zapowiada "prawdopodobnie najlepszą kampanię" na piłkarski turniej.

Duński koncern browarniczy Carlsberg, który jest oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2016, czyli przyszłorocznych piłkarskich mistrzostw Europy, które odbędą się we Francji, szykuje z ich okazji kampanię marketingową.

Twarzą kampanii marki Carlsberg został znakomity duński były bramkarz Peter Schmeichel, który weźmie udział w wielu  wydarzeniach odbywających się przed i w trakcie finałów.

Carlsberg chce zaangażować kibiców za pośrednictwem kanałów cyfrowych przed i podczas turnieju. Po raz pierwszy kibice z całego świata, oprócz możliwości uczestniczenia w głosowaniu internetowym na UEFA.com, będą mieli szansę zagłosować za pośrednictwem mediów społecznościowych na Człowieka Meczu Carlsberga ("Carlsberg Man of the Match”) każdego z 51 spotkań turnieju. Mechanika głosowania będzie powiązana z rozmowami kibiców prowadzonymi w czasie rzeczywistym, a także zapewni im łatwy dostęp do platformy głosowania, umożliwiając większy wpływ na to, kto wygra.

Z kolei dzięki konkursowi „Play on the Pitch” kibice, w tym również z Polski, będą mogli wygrać unikatową, oferowaną przez markę Carlsberg, nagrodę. Będzie nią możliwość zagrania na boisku Stade de Lyon zaledwie dzień po obejrzeniu odbywającego się tam półfinału. Zwycięzcy konkursu z całej Europy wezmą udział w piłkarskich aktywnościach, takich jak Crossbar Challenge i Bungee Football, mierząc się z legendami futbolu z poprzednich mistrzostw Europy.

– W Polsce już w sierpniu rozpoczęliśmy pierwszą promocję dla pełnoletnich konsumentów piwa Carlsberg, którzy co tydzień mają szansę wylosować ekskluzywny pakiet VIP, obejmujący dwa bilety na mecz ćwierćfinałowy UEFA Euro 2016, zakwaterowanie, wyżywienie i przeloty. Obecnymi i kolejnymi aktywnościami chcemy umożliwić fanom naszych marek zdobycie biletów, by mogli osobiście podziwiać piłkarskie zmagania i poczuć niesamowitą energię tej imprezy – podkreśla Krzysztof Łojek, menedżer marki Carlsberg.

O aktywnościach Carslberga związanych z UEFA Euro 2016 pisaliśmy w MMP24.pl w połowie października br.

Reklamowo dla Carlsberga w Polsce pracuje m.in. PHD Media Direction. 

Czytaj więcej na temat: , , ,