Kraj

Sieć CCC w aplikacji MyShop.mobi

Od końca listopada wszystkie salony sieci CCC w Polsce są obecne w aplikacji MyShop.mobi.

Od końca listopada wszystkie salony sieci CCC w Polsce (łącznie jest ich ponad 430) są obecne w aplikacji MyShop.mobi. Narzędzie ma wspomagać handel w kontakcie z lokalną społecznością. Jak zapewnia twórca aplikacji, obecnie korzysta z niej ponad 50 tys. użytkowników sieci.
Z uwagi na skalę proces wdrożenia technologii MyShop.mobi do sieci CCC został podzielony na dwa etapy. Pierwszym z nich była pilotażowa implementacja w 24 salonach w Lublinie, Kaliszu oraz Trójmieście, połączona z kampanią POS. Jej celem było zapoznanie klientów z korzyściami, jakie zyskują, używając aplikacji. Wyniki programu pilotażowego były dla twórców satysfakcjonujące: w pierwszych dwóch tygodniach klienci sieci wygenerowali ponad 10 tysięcy pobrań MyShop.mobi. W związku z wynikami CCC zdecydowało się na wdrożenie technologii w pozostałych salonach na terenie całej Polski.
Obecność wszystkich sklepów CCC w aplikacji ma oznaczać, że klienci mogą obserwować wybrany salon ze swojej okolicy, wykorzystując do tego funkcję geolokalizacji i na bieżąco dostawać od niego powiadomienia o nowościach oraz promocjach na ekran swojego smartfona. Aplikacja wyposażona jest w funkcję mystery shopera, dzięki której klienci mogą anonimowo oceniać produkty i obsługę salonów. Wykorzystując możliwości MyShop.mobi, CCC planuje również zdigitalizowanie swojego programu lojalnościowego.
Jak wynika z najnowszego raportu “M-commerce. Kupuję mobilnie”, 87 proc. konsumentów korzystających z urządzeń mobilnych wykonuje na nich średnio trzy czynności okołozakupowe: poszukuje inspiracji, informacji i opinii o produktach, których zakup rozważa, porównuje oferty, kupuje, śledzi zamówienia, dzieli się opiniami.

Technologia MyShop.mobi dostępna jest na rynku od października 2015 r. Obecnie korzysta z niej ponad 600 sklepów i punktów handlowych z całej Polski i 75 tys. użytkowników. W trakcie są kolejne wdrożenia zarówno w dużych sieciach, jak i w małych, lokalnych sklepach oraz punktach handlowo-usługowych.
MyShop.mobi to narzędzie, którego celem jest skuteczne wsparcie lokalnego handlu w komunikacji z lokalną społecznością. Dzięki temu, że rozwiązanie działa w modelu niskiego miesięcznego abonamentu, jest dostępne zarówno dla osiedlowego bazaru, małego sklepu, jak i punktu usługowego.

Tagi