Kraj

Outdoor Research ma się zająć badaniami reklamy zewnętrznej

Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius SA oraz I-Metria SA, stworzył nową agencję badawczą specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej...

Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius SA oraz I-Metria SA, stworzył nową agencję badawczą specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej – Outdoor Research Sp. z o.o. Nowa spółka powstała poprzez wydzielenie działu badań outdooru z I-Metrii. Outdoor Research chce wprowadzić na rynek pakiet produktów opartych na specjalistycznej wiedzy oraz własnej technologii. Oferta skierowana jest do firm wykorzystujących outdoor w działaniach promocyjnych, tj. reklamodawców, domów mediowych i firm reklamy zewnętrznej. Oferta Outdoor Research to wynik ponadrocznej pracy działu outdooru w I-Metrii oraz spółki-matki Emerging Analysis. – Outdoor Research powstał, ponieważ mieliśmy mnóstwo sygnałów, że rynek szuka wiarygodnych, niezależnych badań outdooru – mówi Chris Modzelewski, prezes Emerging Analysis Corporation. Szczegóły koncepcji badawczej zostaną zaprezentowane na dzisiejszej konferencji prasowej, która odbędzie się w Warszawie. (JP)