Kraj

Lubię To - Linked by Isobar realizuje kampanię dla Opla

W niestandardowej aktywacji udział wziął Łukasz Jakóbiak, autor "20m2 Łukasza".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUCCdmbFK4rs%22%7D
Agencja Lubię To – Linked by Isobar niestandardową akcją wspiera wprowadzenie na rynek nowego Opla Astra wyposażonego w system OnStar. W akcji wziął udział Łukasz Jakóbiak, autor formatu “20m2 Łukasza”, który na czas trwania aktywacji wcielił się w rolę taksówkarza i poruszał się po Warszawie nowym Oplem Astra z systemem OnStar.

W akcji mogły wziąć osoby, które korzystały z aplikacji mobilnej iTaxi. Przejazd nowym modelem Opla można było zamówić na takich samych zasadach, jak inne taksówki.

Podczas jazdy youtuber przeprowadzał wywiady z fanami prowadzonego przez niego formatu, a także prezentował możliwości systemu OnStar.

Pierwszy odcinek „20m2” z relacją z akcji wyemitowano na kanale YouTube “20m2 Łukasza”. Kolejne pojawią się w tygodniowych odstępach. Aktywację wspiera kampania socialowa w Facebooku. Materiały pojawią się również na kanale YouTube marki Opel oraz na jej profilu w Facebooku.