Kraj

Adidas otworzy w Arkadii salon wizerunkowy, pierwszy w naszej części Europy

Adidas uruchomi w najbliższych dniach wizerunkowy sklep - Adidas Performance Centre. Będzie się on mieścił w nowo otwieranym warszawskim centrum...

Adidas uruchomi w najbliższych dniach wizerunkowy sklep – Adidas Performance Centre. Będzie się on mieścił w nowo otwieranym warszawskim centrum handlowym Arkadia. Adidas Performance Centre będzie podzielony na strefy odpowiadające poszczególnym cyklom, przez jakie przechodzą sportowcy – przygotowań, rywalizacji i regeneracji. Jak mówi Paweł Patkowski, szef marketingu Adidas Poland, salon ma stać się dla firmy ważną platformą komunikacji marketingowej, miejscem, w którym konsument naocznie będzie mógł się przekonać, że Adidas jest marką nacechowaną pasją do sportu i innowacyjną technologicznie. Komunikacja wewnątrz sklepu opiera się na ekranach wideo, ale ważną rolę odgrywa też sam design wnętrza – cały salon utrzymany będzie w kolorystyce biało-czarnej, poszczególne strefy będą różnić się charakterem i rodzajem prezentowanych produktów. Przykładowo “strefa regeneracji” będzie stonowana, a eksponowane w niej będą produkty z tzw. mody miejskiej, podczas gdy wystrój “strefy rywalizacji” będzie bardziej agresywny i pokazywane w niej będą produkty do uprawiania sportu i aktywnego spędzania czasu wolnego. Jak zapewniają przedstawiciele firmy, Adidas Performance Centre będzie pierwszym tego typu salonem Adidasa w naszej części Europy. (MG)