Kraj

ING Bank Śląski promuje kredyty w prasie i internecie

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych i budowlano-hipotecznych. Jej celem jest poinformowanie o promocyjnej ofercie kredytu oraz zaprezentowanie korzyści...

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię kredytów hipotecznych i budowlano-hipotecznych. Jej celem jest poinformowanie o promocyjnej ofercie kredytu oraz zaprezentowanie korzyści tego produktu, a także zachęcenie do skontaktowania się z doradcą i zakupienia produktu. Najważniejszym przekazem kampanii jest podkreślenie, że ING Bank Śląski oferuje prosty kredyt hipoteczny w złotówkach, ze stałą marżą 1 proc. dla każdego przez cały okres kredytowania. Szczegółowe korzyści podkreślane w komunikacji to: “zaczynasz bez obciążeń” (bank kredytuje prowizję i koszty wyceny nieruchomości, za ubezpieczenie nieruchomości do kwoty kredytu przez rok płaci bank), “za wejście nie płacisz” (brak opłat wstępnych przy składaniu i rozpatrywaniu wniosku o kredyt, brak innych ukrytych kosztów), “decyzja w 4 dni” (tyle trwa proces podejmowania decyzji przez bank, a liczba dokumentów potrzebnych do wniosku kredytowego jest ograniczona). Kampania obejmuje prasę i internet oraz działania promocyjne w punktach sprzedaży i mailingi. Mediaplan części prasowej zakłada wykorzystanie dzienników ogólnopolskich (“Gazeta Wyborcza”, “Puls Biznesu”, “Rzeczpospolita”), miesięczników (“Cztery Kąty”, “M jak mieszkanie”, “Murator”, “Ładny Dom”, “Moje Mieszkanie”, “Dom i Wnętrze”), dzienników lokalnych (m.in. “Dziennik Zachodni”, “Głos Wielkopolski”, “Dziennik Bałtycki”, “Kurier Szczeciński”). W internecie wykorzystane zostaną przeglądarki na stronach Onet, WP i Google oraz wortalach finansowych (m.in. Money, Bankier, Expander), a także serwisach i wortalach nieruchomościowych (m.in. Interia – Domy, Gazeta.pl – Dom Portal Budowlany, Apartament, Trader – Nieruchomości, Gratka.pl, Projekty). ING Bank Śląski współpracuje z agencją Euro RSCG Warsaw i domem mediowym PanMedia Western. Kampania potrwa do końca listopada br. (MG)