Zagranica

GoDaddy rezygnuje z udziału w SuperBowl

Reklamy marketera nie pojawią się podczas rozgrywek po raz pierwszy od 12 lat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FblDezzNEX3E%22%7D
Wyszukiwarka domen internetowych GoDaddy zdecydowała po ubiegłorocznych kontrowersjach związanych z jej kampanią, że nie będzie brała udziału w tegorocznym SuperBowl. Po raz pierwszy od 12 lat firma nie będzie się reklamować podczas rozgrywek. Jednocześnie firma poinformowała, że pracuje nad zmianą strategii swoich działań marketingowych. Skupi się na dokładniejszym targetowaniu swoich komunikatów.
GoDaddy jest znana ze swojego kontrowersyjnego podejścia do reklam i odważnego wykorzystania wizerunku rozpoznawalnych osób – w jej reklamach wystąpiła m.in. modelka Bar Refaeli, a także kierowca rajdowy Nascar Danica Patrick.
Ubiegłoroczna kampania, której bohaterem był szczeniak golden retrievera, została usunięta z portalu YouTube po tym, jak podniosły się głosy sprzeciwu, że reklama przedstawia zbyt ucukrowaną rzeczywistość schronisk dla szczeniąt.
Od niedawna GoDaddy współpracuje z MEC i TBWA.

(AdWeek)