Przetargi

SMG nowym domem mediowym Aflofarmu

Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.

Firma Aflofarm Farmacja Polska rozpoczyna współpracę z agencją SMG w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w telewizji. SMG zajmie się obsługą budżetu telewizyjnego wszystkich marek Aflofarmu. SMG rozpocznie współpracę z nowym klientem od realizacji kampanii zaplanowanych na styczeń 2016 r.

Wybór SMG poprzedzony został przeglądem ofert agencji. Do tej pory Aflofarm był klientem domu mediowego Mindshare.

Aflofarm Polska Farmacja jest liderem wydatków reklamowych w Polsce. Według danych cennikowych Nielsen Audience Measurement i Kantar Media w pierwszych trzech kwartałach 2015 r. spółka wydała na reklamę w telewizji, radiu i magazynach 1,67 mld zł, z czego nakłady na reklamę telewizyjną wyniosły 1,16 mld zł.