UPC Polska, największy operator sieci kablowej w kraju, chwali się, że liczba abonentów korzystająca z jego nowoczesnej platformy usług Horizon przekroczyła właśnie 100 tys.
Teoretycznie platformę Horizon UPC Polska wprowadziła na nasz rynek w maju ub.r. Była to jednak jej wersja okrojona – zaledwie aplikacja na urządzenia mobilne (laptopy, tablety, smartfony) umożliwiająca oglądanie na nich programów telewizyjnych w streamingu wideo poprzez sieć internetową.
Dopiero w styczniu br. UPC wprowadziło do oferty dedykowane platformie dekodery telewizyjne umożliwiające w pełni korzystanie z jej funkcjonalności – m.in.: nagrywanie do czterech programów równocześnie, automatyczne nagrywanie kolejnych odcinków seriali, zatrzymanie oglądanego programu na żywo i wznowienie oglądania w dowolnym momencie, oglądanie programów nie tylko na telewizorze, ale na trzech urządzeniach jednocześnie (w tym na urządzeniach mobilnych) – na każdym w tym samym czasie co innego. I dopiero w styczniu operator ruszył z szeroko zakrojonym wsparciem marketingowym tej oferty.
Na koniec września 2015 r. UPC Polska miało 1 415 600 klientów w ponad 100 miastach, a w zasięgu sieci operatora znajduje się 2,8 mln gospodarstw domowych.