Kraj

TVN Media wprowadza reklamy obsługiwane pilotem

Do oferty reklamowej wprowadzono nową formę rich media - spot interaktywny 2.0 na telewizory Samsung Smart TV.

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza do oferty nową formę rich media – spot interaktywny 2.0 dla aplikacji Player.pl na telewizory Samsung Smart TV.

Zdaniem przedstawicieli TVN Media nowa forma reklamy oferuje nie tylko możliwość przekazania pogłębionej w stosunku do spotu TV informacji o kliencie, produkcie lub usłudze, ale również – wykorzystując cechy interaktywności przypisywane głównie działaniom online – angażuje widza, może sprawdzić poziom jego satysfakcji, czy też poznać opinię w danym temacie, już z pozycji reklamy.

Podczas emisji spotu reklamowego po prawej stronie ekranu pojawiają się klikalne ikonki o kolorach odpowiadających przyciskom na pilocie telewizyjnym. Po menu interaktywnej reklamy widz porusza się właśnie za pośrednictwem pilota. Wybór odpowiedniego koloru przycisku na pilocie powoduje rozwinięcie ikonki o tym samym kolorze do pełnoekranowej karty z ofertą klienta oraz zatrzymanie emisji spotu wideo. Widz może przez dowolnie długi czas wyświetlać na ekranie telewizora dodatkowe treści.

Spot interaktywny 2.0 na telewizory Samsung Smart TV jest już dostępny w ofercie sprzedaży biura TVN Media. Kierownictwo biura zapowiada, że TVN Media planuje dalszy rozwój reklamy richmediowej, angażującej użytkownika, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i pozostałych Smart TV oraz na klasycznym komputerze.