M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MBank i Axa w kolejnej wspólnej kampanii

Maciej Burlikowski | 23 grudnia 2015, 06:00

Premia od ubezpieczyciela za otwarcie konta w banku. Kreację przygotował Grey, media kupił Mindshare.

MBank i firma ubezpieczeniowa TUiR Axa ruszają z kolejną wspólną kampanią. Klienci banku, którzy do końca lutego przyszłego roku otworzą eKonto mobilne (lub w wersji plus) i zadeklarują na nie przelew swojego wynagrodzenia, będą mogli skorzystać z premii przy zakupie ubezpieczeń komunikacyjnych (OC lub AC), ubezpieczenia od nieszczęśliwych wypadków (NNW Ochrona 24 h) lub ubezpieczenia zdrowotnego (na wypadek nowotworu) w Axa Ubezpieczenia – maksymalnie do 450 zł. Warunki dotyczą jedynie nowych klientów banku.

Przypomnijmy, że jesienią 2014 r. grupa Axa kupiła za 570 mln zł biznes ubezpieczeniowy mBanku (BRE Ubezpieczenia) i zawarła z bankiem 10-letnią umowę o współpracy.

Latem tego roku mBank i Axa przeprowadziły już pierwszą wspólną kampanię reklamową.  

Za kreację kampanii odpowiada agencja Grey Group, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , ,