M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pizza Dominium zmienia nazwę na Gusto Dominium

Katarzyna Woźniak | 7 stycznia 2016, 06:00

Rusza rebranding i kampania.

Dominium SA, właściciel sieci restauracji Pizza Dominium, w której obecnie funkcjonuje ponad 70 lokali w całej Polsce oraz 7 w Rumunii, zmienia nazwę na Gusto Dominium.

Działania wspiera również wielokanałową kampanią w mediach.
Wprowadzenie nowej nazwy i zmiana logotypu są ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki, którego celem było wypracowanie nowego pozycjonowania opartego na komunikacji oraz serwowanym menu we włoskim stylu.

Nowa, jednolita komunikacja marketingowa wykorzystywana w social mediach, kampaniach internetowych oraz outdoorowych, a także w materiałach promocyjnych w lokalach zawiera charakterystyczne elementy identyfikacji marki, którymi są biało-czerwona kratka oraz outline'owa figura konia.

Zwieńczeniem nowego, włoskiego pozycjonowania marki jest zmiana nazwy na Gusto Dominium oraz wprowadzenie claimu "Smak Dominium. Smak włoskiego domu”. Nowa nazwa Gusto Dominium oraz nowe logo pojawiły się w lokalach oraz na wszystkich materiałach reklamowych 26 grudnia 2015 r.
Wprowadzeniu nowej nazwy Gusto Dominium oraz nowego logotypu towarzyszy kampania reklamowa. Reklama Gusto Dominium jest obecna w telewizji, w sieci kin Cinema City i Multikino, na nośnikach outdoorowych i w internecie.
Producentem spotu reklamowego jest agencja Pro Capital. Za zakup mediów (TV, kina i VoD) odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,