M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volkswagen bez claimu "Das Auto"

( red. ) | 7 stycznia 2016, 06:00

Po "Dieselgate" producent samochodów próbuje zmienić wizerunek.

W ramach działań zmierzających do odzyskania dobrego imienia po aferze związanej z emisją spalin nazwanej Dieselgate" Volkswagen zdecydował, że nie będzie dłużej używał claimu "Das Auto", którym kończył swoje spoty reklamowe.
Claim pracował na wizerunek firmy solidnej, odpowiedzialnej, miał również odnosić się do technicznej doskonałości. Obecnie, po aferze z emisją spalin, claim jest postrzegany jako arogancki czy ironiczny. W wyniku afery Volkswagen stracił miliardy euro – złożyły się na nie m.in. koszty grzywien w wysokości ok. 30 mld euro, koszty pozwów sądowych, a także koszty, które firma musiała ponieść w związku z wycofaniem z rynku samochodów z defektem. Ok. 2 tys. menedżerów w Dreźnie dyskutowało w ostatnim tygodniu grudnia strategię komunikacyjną w związku z przygotowywanymi działaniami wizerunkowymi. W nowej komunikacji Volkswagen ma skupić się na zmianach technologicznych, wpływie technologii mobilnych, a także transformacji cyfrowej.

(WARC)

Czytaj więcej na temat: