M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Johnson & Johnson wprowadza nowe produkty marki Clean & Clear i wspiera je reklamowo

Serwis Dzienny | 21 października 2004, 00:00

Koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową serię kosmetyków przeciwtrądzikowych marki Clean & Clear Advantage. Debiutowi produktów towarzyszyć...

Koncern Johnson & Johnson wprowadził na polski rynek nową serię kosmetyków przeciwtrądzikowych marki Clean & Clear Advantage. Debiutowi produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Jak powiedziała Katarzyna Lukowska, marketing manager w Johnson & Johnson, celem tej kampani jest m.in. poinformowanie konsumentów o nowej serii produktów oraz wzmocnienie wizerunku marki Clean & Clear. Działania reklamowe skierowane są przede wszystkim do nastolatek i młodych kobiet w wieku 16-20 lat. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa. Kampania prowadzona jest w telewizji oraz w prasie (tytuły magazynów kobiecych i młodzieżowych) i potrwa kilka miesięcy. Wartość budżetu reklamowego nie jest znana. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , ,