Kraj

Skowroński i Pierzynowski w zarządzie MediaCom Warszawa

Tomasz Skowroński objął stanowisko managing partnera i w zarządzie będzie odpowiadał za komórki specjalistyczne, natomiast Łukaszowi Pierzynowskiemu, także managing partnerowi, podlegać będą Trading i Commercial.

Zarząd MediaCom Warszawa powiększył się o dwóch nowych członków – Tomasza Skowrońskiego i Łukasza Pierzynowskiego. Obaj od wielu lat związani są z MediaCom Warszawa.

Skowroński objął stanowisko managing partnera i w zarządzie będzie odpowiadał za komórki specjalistyczne, czyli: MediaCom Beyond Advertising (MBA), MediaCom Business Science (MBS), MediaCom Insight (MI) i Research & Development (R&D). Natomiast Pierzynowskiemu, także managing partnerowi, podlegać będą Trading i Commercial. 

W związku z poszerzeniem składu zarządu zmianie ulegnie zakres odpowiedzialności Anny Dzierzędzkiej, która skoncentruje się na rozwoju produktu, jego jakości i realizacji kampanii w każdym zespole.

Tomasz Skowroński z MediaCom Warszawa związany jest od 2003 r. Pracę rozpoczął w pionie biznes, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery. W tym czasie odpowiadał za pracę zespołów klienckich, koncentrując się na obszarze innowacyjności i efektywności prowadzonych kampanii. Od 2012 r. zarządza polskim oddziałem MediaCom Beyond Advertising, specjalistyczną jednostką zajmującą się komunikacją z użyciem treści. 

Łukasz Pierzynowski w MediaCom Warszawa pracuje od 2004 r. Karierę w tej firmie zaczął w dziale zakupu mediów dla Procter & Gamble, gdzie przeszedł wszystkie szczeble kariery. W 2013 r. przejął odpowiedzialność za negocjacje i zakup mediów dla wszystkich klientów MediaCom Warszawa.