Kraj

Telewizja Polska zadowolona z wyniku akcji "Reklama dzieciom"

Projekt pozwolił na zebranie 1,5 mld zł.

Jak zapewniło biuro prasowe Telewizji Polskiej, świąteczny blok “Reklama dzieciom” emitowany 25 grudnia po głównym wydaniu “Wiadomości” obejrzały prawie 4 miliony osób (3 962 022), a udziały w widowni wyniosły 25 proc. Przychód z reklam wyniósł 1 498 566 zł. W akcji wzięło udział siedmiu reklamodawców (11 brandów).
Telewizja Polska od 1993 r. wspiera potrzebujące dzieci. Ponad 20 milionów złotych z akcji “Reklama dzieciom” trafiło do więcej niż tysiąca placówek – zapewnia biuro prasowe. Tegoroczny dochód w całości ma być podzielony między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w Biurze Zarządu i Spraw Korporacyjnych TVP do 31 grudnia br. (decyduje data stempla pocztowego), i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. Darowizn TVP.