M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Żywiec z nową komunikacją: "Chce się Ż" [wideo]

Maciej Burlikowski | 7 stycznia 2016, 06:00

Kampanię stworzyła agencja Ogilvy & Mather Advertising.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej największy z producentów piwa w kraju, rusza z nową komunikacją swojej sztandarowej marki Żywiec "Chce się Ż". Oparta jest ona na idei kreatywnej, w której litera "ż" ma podwójne znaczenie: odnosi się do marki Żywiec i do życia. Kampania jest kontynuacją pozycjonowania marki Żywiec w kontekście "polskiego apetytu na życie".
– Konsekwentne działania marki, atrakcyjne aktywacje konsumenckie i spójność komunikacyjna sprawiły, że Żywiec jest dziś postrzegany przez konsumentów jako "najlepsze polskie piwo" i nieustająco buduje przewagę nad konkurentami. Potwierdza to 7-proc. dynamika sprzedaży i pozycja lidera w segmencie piw premium – mówi Izabela Głodek, dyrektor marki Żywiec w Grupie Żywiec, powołując się na dane firmy Nielsen za okres od listopada 2014 do listopada br.
 
Spot ma charakter manifestu marki i składa się z pojedynczych scen ukazujących różne "emanacje nienasycenia życiem". W telewizji spot emitowany jest w wersji 45- i 30-sekundowej, a w kinie w wersji 60-s. Równolegle z nowym spotem startuje szeroka kampania w prasie, digitalu, social mediach.
 
Agencja Ogilvy & Mather Advertising odpowiada za strategię i kreację kampanii. Za obsługę marki w zakresie digital odpowiada agencja Gong, BTL agencja Just, media zaś zaplanował i zakupił SMG. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,