M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kellogg's rozpoczyna nowy rok kampanią prozdrowotną autorstwa nowej agencji

( red. ) | 8 stycznia 2016, 06:00

Kellogg's promuje specjalny skład nowych płatków, a za kreację spotu odpowiada nowa agencja marketera - JWT.

Kellogg's wystartował na Wyspach z noworoczną kampanią promującą nową recepturę płatków śniadaniowych. To pierwszy spot zrealizowany dla firmy przez JWT. Nowa kampania otwiera nowy rozdział strategii komunikacyjnej niż ta, którą proponowało Leo Burnett. W nowej strategii producenta płatków claim brzmi: "Strong is new skinny". Marketer stawia więc na zdrowie i siłę jako synonimy atrakcyjności. Kampania płatków o nowym składzie kładzie nacisk na potrzebę relaksu i wypoczynku (również aktywnego), a nie jedynie utratę masy ciała.
Od ubiegłego roku Kellogg's intensywnie pracował nad zmianą składu swoich płatków – zastąpił jagody liofilizowanymi truskawkami i zmniejszył zawartość cukru.
Kellogg's pozostaje największym na świecie sprzedawcą płatków śniadaniowych, choć jego udział w światowym rynku płatków spadł z 29,9 proc. w 2010 r. do 27,9 proc. w roku 2015.
Wielokanałowa kampania, która wystartowała na Wyspach, obejmuje m.in. emisję 15- i 30-sekundowych spotów. Na ekranie widzimy radosne, rozbawione dziecko, szczęśliwe, uśmiechnięte kobiety, dziewczynę skaczącą do basenu. Głos z offu mówi o sile, którą każdy w sobie ma, a produkty marketera mają ją podtrzymywać. Zgodnie z nową strategią siła ma być "nową chudością".
Nowa formuła płatków opiera się na pełnoziarnistych zbożach oraz kaszy quinoa – pierwszym tak innowacyjnym składniku w płatkach, a także zawartości suchych owoców: jabłek, malin i orzechów. Pojawią się w sklepach w cenie ok. 4,49 dolara za opakowanie.

W ubiegłym roku wydatki na media Kellogg's wyniosły 120 mln dolarów – jak podaje Kantar Media.

(AdAge)

Czytaj więcej na temat: , , ,