M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland startuje z kampanią wspierającą sery do zapiekania

Katarzyna Woźniak | 11 stycznia 2016, 06:00

Startują intensywne działania wielokanałowe dla nowej linii w portfolio marketera.

W styczniu startuje wielokanałowe wsparcie nowych plastrów sera Hochland z linii Na gorąco! Działania obejmą telewizję, kino, prasę wybrane tytuły prasy fachowej, billboardy i wiaty przystankowe, internet, media społecznościowe, materiały promocyjne i ekspozycje w punktach sprzedaży.

W telewizji reklama będzie emitowana od dzisiaj w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz stacjach tematycznych. Hochland przewiduje, że podczas godzin najwyższej oglądalności dotrze do 8 milionów osób z grupy docelowej. W kinach zaplanowano kampanię  reklamową i akcje promocyjne z degustacjami w dwóch największych sieciach kinowych – Multikino i Cinema City.  Reklamy na billboardach i wiatach przystankowych to 750 nośników w największych miastach Polski. Kampania w internecie to obecność w najpopularniejszych portalach, serwisach VoD i stronach mobilnych oraz specjalna strona WWW. Działania w punktach sprzedaży mają objąć ponad 8 tys. godzin degustacji w hiper- i supermarketach, gazetki handlowe, promocje i materiały POS. Z kolei aktywności PR zaplanowano w najbardziej znanych magazynach kobiecych i kulinarnych, portalach internetowych oraz prasie branżowej.
Nowa linia produktów jest dostępna w następujących wariantach smakowych: z szynką i pieczarkami, z pomidorami i ziołami oraz z salami i chili.
Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,