Rozpoczęła się loteria Kaskady należąca do Totalizatora Sportowego. Działania pod hasłem “Kaskada nagród” są realizowane przez agencję Unique One.
Akcja rozpoczęła się wczoraj i zakończy się 14 lutego. Unique One odpowiedzialna jest za stronę organizacyjną, obsługę, a także przygotowanie strony internetowej loterii. Celem akcji jest promocja loterii pieniężnej Kaskada, zwiększenie rozpoznawalności i promocja marki, a także uczczenie piątych urodzin produktu Kaskada.
Loteria ma charakter typu instant-win, czyli grający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić Kaskadę i odebrać los połączony z kuponem loterii wraz z kodem. Następnie trzeba sprawdzić swój kod na plakacie, ulotce w kolekturze lub na stronie zabawy. Główne nagrody w loterii to pięć samochodów osobowych Renault Twingo. Do wygrania jest także laptop Lenovo (5 sztuk), aparat fotograficzny Sony Alpha (15 sztuk), tablet Lenovo (55 sztuk) i bon podarunkowy do sklepu Answear.com o wartości 200 zł każdy (205 sztuk).
Loteria ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią reklamową wykorzystującą m.in. spot TV oraz radio.
W wyniku wygranego przetargu w marcu 2014 agencja podpisała umowę z Totalizatorem Sportowym na dwa lata. Do momentu zamknięcia tego serwisu nie udało nam się uzyskać informacji, kto na potrzeby kampanii odpowiada za kreację i realizację marketingowego wsparcia oraz kto dokonał zakupu mediów.