Kraj

Agora startuje z miesięcznikiem "Pogoda na Życie"

Pismo wydawane będzie wspólnie z Radiem Pogoda. Kierowane jest przede wszystkim do czytelników 50+.

Agora startuje z miesięcznikiem "Pogoda na Życie"
Agora wprowadza na rynek nowy miesięcznik “Pogoda na Życie”. Wydawany wspólnie z Radiem Pogoda magazyn adresowany jest do czytelników lubiących wracać we wspomnieniach do ikon kultury: aktorów, piosenkarzy, kabareciarzy, a także codzienności lat 50., 60. i 70. XX w.

Miesięcznikiem “Pogoda na Życie” kieruje Dorota Zabrodzka, wieloletnia redaktor naczelna “Poradnika Domowego”, a wcześniej redaktor naczelna miesięcznika “Zdrowie” i wicenaczelna “Claudii”.

Magazyn koncentruje się na polskich nazwiskach i zjawiskach, choć nie zabraknie w nim także historii życia zagranicznych gwiazd. W pierwszym numerze pojawi się np. czeski piosenkarz Karel Gott.

– Nasz nowy tytuł “Pogoda na Życie” przygotowaliśmy dla ciekawych świata, dojrzałych czytelników 50+. Wiemy, że ta grupa odbiorców chętnie sięgnie po miesięcznik prezentujący rozrywkowe treści i pozwalający wspomnieć czasy szumnej młodości, a także zapoznać się z praktycznymi poradami – mówi Agnieszka Rożewska, wydawca “Pogody na Życie”.

Ważną częścią każdego numeru będą wywiady z cyklu “Pogodna rozmowa” z gwiazdami Radia Pogoda, a także wspomnienia i fragmenty ich biografii w cyklu “Aleja gwiazd”.

– Miesięcznik “Pogoda na Życie” będzie świetnym uzupełnieniem Radia Pogoda. Dotychczasowy sukces naszej stacji potwierdza, że osoby w wieku 50+ oczekują treści przygotowanych specjalnie dla nich – teraz, oprócz możliwości słuchania swojej ulubionej muzyki, otrzymają magazyn tworzony z myślą o nich – mówi Adam Fijałkowski, wiceprezes Grupy Radiowej Agory.

Pierwszy numer “Pogody na Życie” ukaże się w nakładzie 200 tys. egz., w cenie promocyjnej 1,99 zł. Będzie miał 48 stron.

Pierwsze wydanie miesięcznika będzie promowane w telewizji (TVP1, TVP2, Stopklatka TV, Kino Polska, Romance TV, stacje tematyczne), prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik Materocafe.pl, czasopisma Agory, m.in. “Magnolia”, “Kuchnia” “Cztery Kąty”), radiu (Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje), internecie (serwisy Gazeta.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w kinach sieci Helios. Spot reklamowy został wyprodukowany przez SVG Studio działające w strukturach Grupy Radiowej Agory. Budżet kampanii nie został ujawniony.