Ruszyła trzecia edycja “Akademii smaku”, projektu kulinarnego realizowanego przez markę Bosch w Polsce. Nad jej merytoryką czuwać będą gospodarze: szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz dwóch popularnych blogerów kulinarnych – Tomasz Lach (Zajadam.pl) i Piotr Ogiński (Kocham gotować). Tajniki sztuki kulinarnej będzie zgłębiać z nimi aktorka Katarzyna Glinka.
“Akademia smaku” realizowana będzie wielokanałowo. – Stanowi synergię offline, online oraz telewizji. W skład projektu wchodzą kulinarne wideowarsztaty, konkursy dla konsumentów, spotkania kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji, e-magazyny, serwis www.akademiasmaku.pl, serial telewizyjny oraz wydana na zakończenie projektu książka kucharska – mówi Tomasz Michalik, business development director z agencji Insignia.
Nowością w “Akademii smaku” jest silna obecność w telewizji. 3,5-minutowy program jest emitowany od 8 stycznia br. na antenie TVP2. Zaplanowano emisję 12 odcinków, które będą wyświetlane w piątki o godz. 19.55. Format powstał z myślą o prezentacji produktów Bosch w naturalnym otoczeniu.
Akademia zostanie wsparta też silną kampanią w internecie. Projekt wzmocnią: zasięgowa kampania w portalach kulinarnych wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz Facebooku. Materiały wideo dostępne będą w YouTube oraz m.in. w playerach Gazety.pl.
Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz obsługę odpowiada agencja Insignia. Agencja jest także pomysłodawcą serialu. Za planowanie działań i realizację programu telewizyjnego odpowiada dom mediowy OMD, agencja działań niestandardowych Mozaic oraz TVP.