Kraj

Rusza największa "Akademia smaku" marki Bosch

Realizacją wielokanałowej kampanii zajmują się agencja Insignia, OMD, Mozaic i TVP.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhVX5t9LZ2Yk%22%7D
Ruszyła trzecia edycja “Akademii smaku”, projektu kulinarnego realizowanego przez markę Bosch w Polsce. Nad jej merytoryką czuwać będą gospodarze: szef kuchni Tomasz Jakubiak oraz dwóch popularnych blogerów kulinarnych – Tomasz Lach (Zajadam.pl) i Piotr Ogiński (Kocham gotować). Tajniki sztuki kulinarnej będzie zgłębiać z nimi aktorka Katarzyna Glinka.

“Akademia smaku” realizowana będzie wielokanałowo. – Stanowi synergię offline, online oraz telewizji. W skład projektu wchodzą kulinarne wideowarsztaty, konkursy dla konsumentów, spotkania kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji, e-magazyny, serwis www.akademiasmaku.pl, serial telewizyjny oraz wydana na zakończenie projektu książka kucharska – mówi Tomasz Michalik, business development director z agencji Insignia. 

Nowością w “Akademii smaku” jest silna obecność w telewizji. 3,5-minutowy program jest emitowany od 8 stycznia br. na antenie TVP2. Zaplanowano emisję 12 odcinków, które będą wyświetlane w piątki o godz. 19.55. Format powstał z myślą o prezentacji produktów Bosch w naturalnym otoczeniu.

Akademia zostanie wsparta też silną kampanią w internecie. Projekt wzmocnią: zasięgowa kampania w portalach kulinarnych wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz Facebooku. Materiały wideo dostępne będą w YouTube oraz m.in. w playerach Gazety.pl.

Za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz obsługę odpowiada agencja Insignia. Agencja jest także pomysłodawcą serialu. Za planowanie działań i realizację programu telewizyjnego odpowiada dom mediowy OMD, agencja działań niestandardowych Mozaic oraz TVP.