Przetargi

SMG wygrywa przetarg mediowy Eurobanku

Procedury przetargowe rozpoczęły się w lipcu ub.r.

Euro Bank SA rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego marki Eurobank. Zwycięzcą przetargu jest agencja SMG, która współpracuje z Eurobankiem nieprzerwanie od 2007 r.

SMG zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. W przetargu uczestniczyły główne domy mediowe w Polsce. Ich nazw nie ujawniono. O rozpisaniu tego przetargu informowaliśmy w MMP24 z dnia 15 lipca ub.r.

– Zdecydowaliśmy się kontynuować współpracę z naszą dotychczasową agencją. Doświadczenie wielu lat pracy z SMG sprawiło, że mamy dzisiaj w naszej agencji strategicznego partnera, który pomaga nam rozwijać się na rynku. Nie bez znaczenia przy wyborze agencji były również bardzo konkurencyjne warunki kosztowe, które otrzymaliśmy – mówi Wojciech Humiński, wiceprezes zarządu Euro Bank SA.

Wartość budżetu, którego dotyczył przetarg, oraz okres obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.