M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

GfK Polonia wzmacnia zespół

Katarzyna Woźniak | 13 stycznia 2016, 06:00

Instytut GfK Polonia zatrudnił trzy osoby do zespołu jakościowego.

Do zespołu jakościowego instytutu GfK Polonia dołączyło trzech ekspertów: Marta Bierca, Robert Wierzbicki oraz Agata Kępińska.
Marta Bierca objęła stanowisko industry lead i odpowiada za badania jakościowe sektora FMCG. Wcześniejsze, ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w CPC jako konsultant ds. badań jakościowych oraz jako badacz w Ipsos ASI/Synovate. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów dla branży FMCG, mediów, reklamy, finansów i ubezpieczeń oraz usług.
Robert Wierzbicki objął stanowisko project managera. Z badaniami rynku związany od ponad 12 lat. Przez ostatnie dwa lata pracował w IQS, głównie dla marek alkoholowych, badając trendy konsumenckie na polskim rynku. Przez długi czas był również związany z agencją Esteem Brand Strategies, zajmującą się strategią marki, gdzie zajmował stanowisko market analyst directora. W ramach Esteem był zaangażowany w projekty badawczo-strategiczne dla klientów z wielu branż. Wielokrotnie koordynował badania międzynarodowe, monitorując przebieg procesów, jak i analizując wiedzę pozyskaną z różnych rynków.

Agata Kępińska objęła stanowisko junior researchera. Przed rozpoczęciem pracy w instytucie GfK zajmowała się badaniami społecznymi w jednostkach badawczych Uniwersytetu Warszawskiego.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,