M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NC+ promuje aplikację NC+ Go

Piotr Machul | 13 stycznia 2016, 06:00

Bohaterem kampanii jest aktor Adam Ferency.

Operator platformy NC+ rozpoczyna kampanię promującą aplikację NC+ Go w nowej odsłonie. Bohaterem reklamy jest aktor Adam Ferency. W ramach wsparcia reklamowego zaplanowano działania w telewizji oraz internecie. Dwa spoty promujące aplikację będzie można zobaczyć m.in. w kanałach własnych platformy NC+, kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz AXN i Fox, a także w kanałach muzycznych: MTV Polska, Muzo.tv, kanałach z grupy 4Fun Media oraz Viva Polska. Działania internetowe obejmą m.in. serwisy Agory, WP, Polski Press, Filmweb oraz tabletowe wydania magazynów, m.in. "Newsweek", "Forbes", "Polityka" czy "Logo". Zostaną również wykorzystane media społecznościowe i mobilne oraz serwisy wideo, w tym YouTube. Na potrzeby kampanii został przygotowany specjalny serwis Go.ncplus.pl, w którym bohater kampanii Adam Ferency pełni rolę gospodarza i przedstawia najważniejsze zalety aplikacji, w tym prezentuje tzw. tutorial, objaśniający jak korzystać z aplikacji na urządzeniach mobilnych. Na okres wprowadzenia nowej aplikacji NC+ przygotowało również ofertę promocyjną dla nowych i przedłużających umowy abonentów.

Za kreację kampanii odpowiada agencja 2012, a za planowanie i zakup mediów Havas Media.

Nowa wersja aplikacji NC+ Go daje dostęp m.in. do 80 kanałów na żywo i szerokiej kolekcji VoD.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,