Kraj

LPP wprowadza markę Tallinder

Właściciel takich marek, jak Reserved, House czy Cropp, wprowadza swoją pierwszą markę premium.

Koncept sklepów ma odzwierciedlać charakter marki premium.
Firma odzieżowa LPP SA, właściciel takich marek jak: Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay, powiększa portfolio o pierwszą markę premium – Tallinder.

Będzie pod nią sprzedawał odzież, buty oraz akcesoria adresowane do zamożniejszych i najbardziej wymagających klientów, powyżej 30. roku życia. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku, a kolejne w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, we Wrocławiu oraz w Gdyni. W planach są inne duże miasta. Salony nowej marki mają mieć powierzchnię co najmniej 450 mkw. Całość kolekcji będzie także dostępna w sklepie internetowym Tallinder.com. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji ma być zlecana w Europie: w Polsce, we Włoszech, w Portugalii oraz Turcji.

– Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.

Prace nad nowym brandem trwały półtora roku. LPP powstała w 1995 r. Poprzednią swoją markę – Sinsay – stworzyła trzy lata temu. Dysponuje siecią ok. 1,6 tys. sklepów i salonów w Polsce, Niemczech, Czechach i Słowacji, w krajach Bałtyckich, Rosji, na Ukrainie, w Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech oraz w Chorwacji, a także w Egipcie i Katarze (od ub.r.), posiada również biuro w Szanghaju.