Firma odzieżowa LPP SA, właściciel takich marek jak: Reserved, House, Cropp, Mohito oraz Sinsay, powiększa portfolio o pierwszą markę premium – Tallinder.
Będzie pod nią sprzedawał odzież, buty oraz akcesoria adresowane do zamożniejszych i najbardziej wymagających klientów, powyżej 30. roku życia. Pierwszy salon marki Tallinder otwarty zostanie w lutym w Gdańsku, a kolejne w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, we Wrocławiu oraz w Gdyni. W planach są inne duże miasta. Salony nowej marki mają mieć powierzchnię co najmniej 450 mkw. Całość kolekcji będzie także dostępna w sklepie internetowym Tallinder.com. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji ma być zlecana w Europie: w Polsce, we Włoszech, w Portugalii oraz Turcji.
– Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Prace nad nowym brandem trwały półtora roku. LPP powstała w 1995 r. Poprzednią swoją markę – Sinsay – stworzyła trzy lata temu. Dysponuje siecią ok. 1,6 tys. sklepów i salonów w Polsce, Niemczech, Czechach i Słowacji, w krajach Bałtyckich, Rosji, na Ukrainie, w Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech oraz w Chorwacji, a także w Egipcie i Katarze (od ub.r.), posiada również biuro w Szanghaju.