M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaCom użyje nowej technologii, żeby sprawdzać reakcję na reklamy

( red. ) | 14 stycznia 2016, 06:00

Technologia pomiaru "zadowolenia" z oglądanych treści ma pomóc lepiej targetować reklamy.

MediaCom ogłosił, że będzie wykorzystywać technologię Realeyes do mierzenia reakcji odbiorców wideo na oglądane treści. Ma to pomóc w lepszym umieszczaniu reklam w internecie i poprawie targetowania. Badanie przeprowadza się za pośrednictwem kamery internetowej. Reakcja mięśni twarzy ma podpowiadać analitykom i media plannerom, jak skutecznie i efektywnie planować kampanie.

Technologia Realeyes ma pomóc optymalizować koszty kampanii jeszcze przed rozpoczęciem ich emisji.
MediaCom będzie wykorzystywał tę technologię dla takich klientów, jak: P&G, Coca-Cola, GSK, Shell, Sony Mobile i VW.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,