Kraj

Antypromocja ma wzmocnić wizerunek Żywca jako marki premium

Grupa Żywiec SA rozpoczęła akcję marketingową dla marki piwa Żywiec zatytułowaną Antypromocja. "Celem tej kampanii jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku...

Grupa Żywiec SA rozpoczęła akcję marketingową dla marki piwa Żywiec zatytułowaną Antypromocja. “Celem tej kampanii jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku piwa Żywiec jako marki premium, której wartości nie zamierzamy podważać promocjami konsumenckimi i dodawanymi do piwa gadżetami” – powiedział Remigiusz Rawa, marketing manager marek Żywiec i Warka w Grupie Żywiec SA. W spotach telewizyjnych i na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy, citylighty, elewacje supermarketów) oraz na sensomatach, koszykach sklepowych i materiałach POS pojawia się komunikat: “Sprawdź, co jest naprawdę ważne. Nie zbieraj kapsli. Nie wysyłaj etykiet. Nie kupuj więcej, niż potrzebujesz. To nie jest promocja. Nic nie wygrywasz, ale to przecież nieważne”. W punktach sprzedaży w czasie trwania akcji zainstalowano dodatkowe ekspozycje. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Just. Planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej zajął się dom mediowy Media Concept, a telewizji Macroscope OMD. Grupą celową są mężczyźni w wieku 25-34 lata, mieszkańcy miast powyżej 50 tys. mieszkańców, z wykształceniem wyższym o zarobkach średnich i wyższych. Akcja potrwa do połowy grudnia br. (PR)