M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Morrisons rozstrzygnął przetarg na kreację

( red. ) | 14 stycznia 2016, 06:00

Brytyjska sieć powierzyła swój budżet kreatywny Publicis London.

Sieć brytyjskich supermarketów Morrisons rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną. Budżet ten trafił w ręce agencji Publicis London.
Na short-liście przetargu znalazły się m.in. J Walter Thompson London, CHI & Partners oraz WCRS. Grey również startował w przetargu, ale wycofał się na początku grudnia ub.r. Sieć ogłosiła przetarg w październiku. Wartość budżetu to ok. 70 mln funtów.
Przez dziewięć lat sieć była obsługiwana przez Mullen Lowe London. Agencja nie startowała w przetargu. Morrisons podzieli się budżetem z Tribal Worldwide, która obsługuje sieć cyfrowo od października 2013 r.
Jak poinformowało biuro prasowe sieci, sprzedaż w okresie świątecznym wzrosła o 0,2 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,