Kraj

MetLife sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem

Firma będzie o tym informować w billboardach sponsorskich, ma być także widoczna podczas samych zawodów.

MetLife sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem
Firma ubezpieczeniowa MetLife Polska została oficjalnym sponsorem Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016, który odbędzie się w dniach 22-24 stycznia br. Impreza co roku przyciąga dziesiątki tysięcy fanów. Na Wielkiej Krokwi odbędą się dwa konkursy: 23 stycznia o godzinie 16.00 – Drużynowy konkurs skoków Puchar Świata, a 24 stycznia o godzinie 16.00 – Indywidualny konkurs skoków.

W ramach umowy sponsoringowej z Tatrzańskim Związkiem Narciarskim marka MetLife będzie eksponowana w strefie zawodów i w wiosce zawodników na nośnikach reklamowych – numery startowe konkursu indywidualnego, bandy, bannery, snow branding, belka startowa i rozbieg.

– Dzięki wsparciu sponsorów możemy realizować tego typu imprezy na wysokim poziomie, dbając o świetną atmosferę i niezapomniane wrażenia dla kibiców i zawodników – twierdzi Andrzej Kozak, prezes Tatrzańskiego Związku Narciarskiego i szef Komitetu Organizacyjnego FIS Pucharu Świata w skokach narciarskich Zakopane 2016.

MetLife jest również sponsorem transmisji Pucharu Świata w skokach narciarskich, o czym informować będą spoty sponsorskie emitowane od 18 stycznia na antenie TVP1.

Z tej okazji ubezpieczyciel przygotował konkurs dla swoich fanów na profilu MetLife Polska w Facebooku, nagradzając laureatów biletami na imprezę.