Kraj

Sensors Public Relations realizuje projekt dla US Pharmacii

Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom,...

Sensors Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą farmaceutyczną US Pharmacia. Agencja odpowiedzialna jest za działania media relations dla marki Ibuprom, przede wszystkim w obszarze współpracy producenta Ibupromu z Polskim Komitetem Zwalczania Raka, Instytutem Badań DNA oraz stowarzyszeniem Klub Kobiet po Mastektomii “Amazonki”. Wymienione instytucje planują przeprowadzenie badań sprawdzających profilaktyczne działanie ibuprofenu na raka piersi u kobiet. Umowa z agencją została podpisana z pominięciem formuły przetargu – jako wynik wcześniejszej współpracy Sensors PR i US Pharmacii. Współpraca pomiędzy firmami potrwa do końca roku, ale agencja została także poproszona o przygotowanie planu działań na rok następny, co może oznaczać zapowiedź przedłużenia kontraktu. (AMS)