M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKO BP planuje przetarg na wybór agencji interaktywnych

Maciej Burlikowski | 15 stycznia 2016, 06:00

Będzie dotyczyć obsługi serwisów internetowych i mobilnych oraz aplikacji mobilnych banku, a także spółek z grupy. Zgłoszenia od 27 stycznia.

Bank PKO BP planuje przetarg na wybór agencji interaktywnych. Będzie on dotyczył zarówno bieżącej obsługi serwisów internetowych banku oraz spółek z jego grupy, jak i prac nad koncepcją rozwoju serwisów informacyjnych, transakcyjnych, a także aplikacji mobilnych oraz obsługi strategiczno-koncepcyjnej.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty zarówno na całość wymienionych prac, jak i na dowolnie wybrane zakresy. Na zgłoszenia udziału mają czas do 27 stycznia br. (do godz.15.00). Wybranym firmom bank wyśle briefy. Bank zakłada możliwość wyboru więcej niż jednej firmy do realizacji tych zadań.