Kraj

"Dzień dobry" organizuje konkurs sponsorowany przez Kotlin

Gazeta bezpłatna "Dzień dobry" (spółka DD Media) organizuje konkurs dla czytelników "Co robisz w weekend?", którego sponsorem jest firma Kotlin....

Gazeta bezpłatna “Dzień dobry” (spółka DD Media) organizuje konkurs dla czytelników “Co robisz w weekend?”, którego sponsorem jest firma Kotlin. Zabawa trwa do końca tego roku. Jest prowadzona na łamach piątkowego wydania “Dzień dobry” i portalu www.dd.pl. Czytelnicy, którzy wyślą SMS-y, będą mogli wygrać kolację dla dwojga w warszawskich restauracjach. – Pozyskaliśmy nowego, atrakcyjnego klienta z branży FMCG, któremu spodobał się nasz pomysł. W oparciu tylko o nasze medium klient zamierza odnotować wzrost świadomości marki Kotlin i Superfish na terenie Warszawy – powiedział Emiliano Castagna, sales & new business director “Dzień dobry”. Dla zwycięzców przygotowano dodatkową nagrodę. Ci, którzy przyślą do redakcji ciekawe wrażenia z wieczoru w restauracji, zostaną nagrodzeni zestawem płyt DVD oraz będą mieli szansę, że ich teksty ukażą się na stronie www.dd.pl. Konkursowi towarzyszy kampania na łamach “Dzień dobry”, na stronie www.dd.pl oraz w lokalnych stacjach radiowych. Przygotował ją dział marketingu DD Media. (KP)